CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACȚIEI PACIENȚILOR

Stimat/ă pacient/ă,
În vederea aprecierii, îngrijirilor medicale pe care le-ați primit în spital pentru îmbunătățirea calității acestora, vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din acest chestionar, prin selectarea căsuței corespunzător răspunsului dvs.
Răspundeți la întrebările bifând varianta care descrie cel mai bine situația dumneavoastră. Vă rugăm să completați fiecare întrebare și să menționați câteva observații și sugestii referitoare la aspectele pozitive și/sau negative ale spitalizării dumneavoastră în instituția noastră.

Răspunsurile dumneavoastră sunt foarte importante pentru noi! Vă mulțumim

Chestionar
1. Genul
2. Mediul de proveniență
5. Apreciați pozivi amabilitatea și disponibilitatea personalului medical pe timpul internării?
6. La internare ați fost însoțit de personalul medical până la secție?
7. La internare ați fost informat cu privire la drepturile dumneavoastră ca și pacient?
8. La internare ați fost informat cu privire la regulile, responsabilitățile dumneavoastră ca și pacient?
9. Ați fost informat pe înțelesul dumneavoastră despre boală, tratament, risc operator, prognostic :
10. Vă rugăm să acordați calificative pentru următoarele servicii :
10.1 cazare (mediu ambiental) :
10.2 aspectul efectelor de spital (pat, noptieră, etc), lenjerie :
10.3 curățenie :
10.4 calitatea alimentației :
10.5 varietatea meniurilor :
10.6 calitatea distribuției și modul de servire a alimentației :
10.7 atitudinea personalului de la Camera de Gardă :
10.8 timpul acordat de medicul de salon pentru consultația dumneavoastră :
10.9 calitatea îngrijirilor medicale acordate de :
10.9.1 medicul de salon :
10.9.2 asistentele medicale :
10.9.3 infirmiere :
11. la explorările de pe alte secții/altă unitate sanitară ați fost însoțit de :
12. Ați fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit să primiți medicamentele pe cale orală (tablete, pastile) :
13. Administrarea medicamentelor pe cale orală (tablete) :
13.1 S-a făcut sub supravegherea asistentei :
13.2 Ați primit medicamentele pentru 1 zi de tratament :
14. Medicamentele administrate în spital :
15. În cazul în care medicamentele v-au fost cumpărate de familie, care a fost procedura ?
16. Ați fost mulțumit de îngrijirile acordate :
16.1 în timul zilei :
16.2 în timul nopții :
16.3 sâmbăta, duminica și sărbătorile legale :
16.4 în timpul transportului intern :
17. impresia dumneavoastră generală :
18. Dacă ar fi necesar să vă reinternați, ați opta pentru același spital ?
19. Considerați că v-au fost respectate drepturile dumneavoastră ca pacient ?
20. Sunteți mulțumit de calitatea comunicării cu personalul medical ?